Marketing dla Gabinetów Stomatologicznych

 

Proces planowania, podobnie jak proces leczenia zębów, należy rozpocząć od analizy, postawienia diagnozy. Przed rozpoczęciem leczenia lekarz najpierw przeprowadza z pacjentem wywiad, wykonuje niezbędną diagnostykę radiologiczną.

Podobny plan działania ma zastosowanie w planowaniu działań marketingowych.

Zazwyczaj klienci zgłaszają się do mnie z podobnymi problemami, a ja zauważyłem pewien wspólny mianownik. Wiem, że na sukces kliniki stomatologicznej niestety nie zawsze składa się utalentowany i kompetentny zespół. Dzisiejsze realia nie pozostawiają złudzeń – potencjalny pacjent musi widzieć Ciebie i Twój gabinet w Internecie. Musi mieć możliwość przeczytania opinii pacjentów, którzy już skorzystali z Twoich usług i mogą Cię polecić. Muszą mieć możliwość wejścia na stronę internetową i zobaczenia zdjęć miejsca oraz lekarzy. Umówienie wizyty musi być bardzo proste i powinno dawać możliwość rezerwacji zarówno telefonicznej jak i online.

  • Zależy Ci na czasie zostaw swój numer telefonu.
  •  
Porozmawiajmy!